Cum să treci peste despărțirea de un om care nu te-a meritat. E timpul să ai grijă de tine!

Ne îndrăgostim de cineva și îl percepem ca fiind perfect până când aflăm că nu ne iubește la fel de mult ca noi. Ce se întâmplă atunci? Trăim cea mai intensă emoție. 

Ne ascundem de lume și simțim că nu suntem suficient de buni. Nu înțelegem de ce omul pe care îl iubești nu se simte la fel în raport cu noi. Începem să ne torturăm. Ne simțim disperați, cu inima frântă, slăbit, deprimați. De ce?

Pentru că respingerea ne distruge și nu știm cum să reacționăm la respingere. Ne simțim invincibili și lipsiți de importanță. Este ca și cum un cuțit ar înjunghia miezul inimii noastre vulnerabile.

Adevărul este că nu putem controla cum ar trebui să se simtă oamenii pentru noi. Privește aceasta durere ca pe o lecție care trebuie învățată.

De ce să lăsăm un bărbat să ne strice toată ziua și să aibă atâta putere asupra noastră? Crezi că acest lucru este corect pentru tine?

Deloc, ar trebui să-ți trăiești viața așa cum ai făcut-o întotdeauna înainte de a-l întâlni pe el.

Cum să nu suferi din cauza unui om care nu te merită?

Iată sfaturile care te pot ajuta să treci mai ușor peste:

1. Plângi

Strigă. Dacă ai chef să plângi, plângi până nu mai poți plângi. Privește asta ca pe un proces de auto-vindecare în care te detoxifici emoțional și îți curăți tristețea interioară.

2. Rămâi activă

Te chinui stând în patul tău toată ziua, gândindu-te de ce nu a funcționat și de ce nu a fost suficient de bun pentru tine. Probabil că este ocupat cu viața lui chiar acum, în timp ce tu plângi. Nu-l lăsa să te rețină și să te controleze așa. Recapătă-ți puterea fiind activă așa cum ai făcut-o întotdeauna.

3. Înțelege că meriți tot ce-i mai bun

Să nu-ți pese de vremurile bune pe care le-ați avut amândoi. Nu mai aduce scuze de ce este suficient de bun și nu mai alege micile calități bune pe care le are. Dacă un bărbat te iubește cu adevărat, ar fi chiar acum lângă ușa ta și va petrece zilnic timp cu tine.

Există o mulțime de pești în mare și vei găsi pe cineva care te vrea așa cum ești cu adevărat. Meriți mai bine și știi asta. Ar trebui să ne ascultăm inimile uneori, dar nu atunci când suntem naivi.

4. Scrie o listă cu calitățile tale bune

Suntem atât de buni să vedem binele în alți oameni, încât uităm de noi înșine. De ce nu ne punem pe primul loc? Suntem propriul nostru cel mai bun prieten.

Iubește-te atât de mult încât nimeni nu-ți poate rupe stima de sine. Ia un caiet sau spune-ți mental ce îți place la tine. Aceasta este o modalitate de a-ți construi valoarea de sine și de a-ți îmbunătăți stima de sine.

5. Nu aștepta nimic

Acceptă ceea ce s-a întâmplat și renunță la el. Nu avem întotdeauna control asupra a ceea ce se întâmplă în viața noastră, dar putem controla modul în care reacționăm la problemele cu care ne confruntăm.

Cel mai bun mod de a nu fi rănit din nou este să nu ne așteptăm la nimic care să ne împiedice să fim din nou dezamăgiți. Suntem răniți și dezamăgiți pentru că așteptăm prea mult de la cineva.

6. Urmărește filme de comedie

Acest lucru îți distrage atenția de la omul care te-a făcut să te simți prost cu tine însuți. Urmărește filme care te fac să te simți bine și fericit!

Este momentul să te distrezi și să pui un film amuzant de care să râzi. Îți distrage atenția și te trimite într-o lume diferită în care nu ai nicio grijă în lume.

7. Ascultă cântece vesele

Ascultă melodii vesele ori de câte ori te simți rău. Este un medicament bun să te simți fericit și vesel. Îți distrage atenția de la lume și de la durerile recente. Pune pe niște piese vesele și dansează-ți inima!

8. Ai prieteni de sprijin

Întâlnește-te cu prietenii tăi care te susțin, care sunt acolo pentru a vorbi despre ceea ce ai în minte. Nu vrei să simți zdrobirea inimii pe cont propriu.

Împărtășește-o cu prietenii tăi buni care te vor sprijini. Ei îți pot oferi sfaturi bune în timpul durerii. Este o modalitate de a te gândi la altceva decât la omul care nu te merită.

9. Răsfață-te

Mergi la cumpărături sau cumpără-ți o ciocolată caldă. Gătește-ți mâncarea preferată. Acesta este un moment în care ar trebui să te răsfeți. Schimbă-ți tunsoarea. Bucură-te, fă ceva care te face să te simți mai bine cu tine însuți!

10. Antrenament

Aceasta este o altă tehnică de a-ți distrage atenția de la o rupere de inimă și de a lucra asupra ta fizic pentru a-ți crește dopamina și iubirea de sine. Îți faci prioritate în timp ce lucrezi la încrederea ta. Este o terapie bună pentru a scăpa de stres și tristețe.

Iubește-te pe tine întâi, pune-te pe tine pe primul loc. Dacă nu te iubește, atunci e grozav! Pentru că acum știi clar cine nu merită timpul și efortul tău.