Oamenii vin și pleacă, în schimb tu te ai doar pe tine! Ai grijă de sufletul tău

Știi ce este important pentru o persoană care este părăsită? Cu excepția a tone de dulciuri, grămezi de șervețele de hârtie, o cutie cu feluri de mâncare inutile, urechi prietenoase deschise și o catastrofă universală pe capul fostului tău?

Este important să recâștigi dreptul de a decide. Când ești părăsit, ei te transformă într-un obiect, lipsindu-te de posibilitatea de a face orice. Totul a fost deja decis pentru tine, nu ai fost întrebat, ai fost informat că acum va fi așa. Și nu poți face nimic și simți un sentiment de neputință. Acesta este un sentiment teribil, insuportabil, psihicul tău încearcă să facă față, provocându-ți acțiunea.

Prin urmare, persoanele care au fost părăsite încearcă să reîntoarcă persoana care le-a abandonat, să urmărească și să afle motivele, să-și rezolve singur problemele, chiar dacă sunt în detrimentul lor sau să se enerveze și să se răzbune. Este epuizant, necesită timp și energie, dar totuși într-un mod atât de ciudat se întoarce bucata pierdută de sine – capacitatea de a decide.

Poți începe să ajuți o astfel de persoană prin cercetarea a ceea ce încă controlează în această situație. Apoi, consolidarea acestei zone, dacă este posibil, extinderea acesteia și căutarea altor zone similare. Aceasta oferă acea marjă de stabilitate necesară, care este suficientă pentru a construi o nouă imagine despre sine în condiții noi. Apoi, va exista desensibilizarea emoțiilor, acceptarea noii tale identități, integrarea ei în viață și construirea de noi perspective. Aceasta se întâmplă dacă o persoană vine pentru ajutor.

Și dacă nu vine? Atunci, începe hărțiutea, „alergând” după el / ea. Sau suferă de incapacitatea de a fi în preajmă. Sau, cu mânie dreaptă, construiește un iad adevărată. Și apoi citește pe Internet cum să facă față rapid plafonului realității care i s-a prăbușit pe cap.

Ce să faci dacă ești aruncat la gunoi și decizi să faci față singur:

1. Acceptă ce se întâmplă. „El / ea m-a părăsit. Aceasta este realitatea.”

2. Numește-ți sentimentele. „Sunt supărat, sunt speriat, mă întristează …” Vorbește sincer și mai mult.

3. Acceptă ceea ce simți și încearcă să treci acele sentimente prin tine.

4. Întreabă-te ce vrei. Obține un răspuns. Dacă garanția fericirii tale e în acțiunile sale, atunci încearcă să „descălcești” acel cerc vicios. Ești separată de fericirea ta. Dacă nu funcționează, atunci ai nevoie de ajutor din afară. Cere prietenilor care sunt gata să te asculte, să te înscrii la un psiholog, să meditezi, să mergi la biserică.

5. Ocupă-te de tine. Sală de gimnastică, limbi străine, renovare, mutare, job nou, curățenie generală, camping, voluntariat, teatru, orice altceva, doar pentru a face și a face în viața ta, și nu în a lui.

Și amintește-ți, oamenii, chiar și cei mai frumoși, vin și pleacă în viața voastră, dar tu te ai doar pe tine. Ai grijă de tine!