Până când tu însuți nu spui „Destul” suferinței tale, nimeni nu te va salva

Există astfel de suferinzi în viață. Au în mod constant dramă, sunt din nou chinuiți din cauza cuiva. Din nou anxietate, îndoieli, lacrimi și experimentarea unei noi porțiuni de durere.

Personal, sunt foarte familiarizat cu toate acestea. Am fost într-o astfel de suferință multă vreme. Dar, trăind în mod conștient experiența ta, prinzând noi perspective, în timp, îți adaptezi gândirea și dezvolți o abordare diferită. Nu, nu devii neapărat o persoană diferită, insensibilă, crudă și rece, ca personajele psihopatice din filme.

Ceva se schimbă în interior, ceva este reconstruit. Se stabilește un strat de conștientizare, care ajută să vedem totul mai holistic și, în același timp, să evidențiem principalul lucru. Care este principalul lucru? Nu este că oamenii ar putea fi perfid sau că pur și simplu nu ne plac. Oricum, nu este un loc pentru durere și negativitate în viață. Iată de ce:

– Tu alegi pe ce să te concentrezi.

– Nu trebuie să suferi mult și profund din orice motiv.

– Poți elimina cu mai multă îndrăzneală și mai ușor oamenii din mediul tău.

– Poți să-ți faci plăcere aici și acum, să faci ceva frumos pentru tine și să nu aștepți un moment special.

1. Nu este nevoie să percepem suferința ca o versiune a normei

„Dragostea este durere”, „Viața este plină de durere”, „După bucurie vin lacrimile”, „Fericirea trebuie suferită” – acestea și alte credințe sunt toxice, distructive și nu au valoare practică.

Este foarte important să te programezi pentru a reduce cantitatea de suferință și a trece la acele lucruri care te fac mai fericit.

2. Până când tu însuți nu spui „Destul” suferinței tale, nimeni nu te va salva

Fii propriul tău salvator și eliberator. Uite cât ai suferit, înseamnă că ai multe resurse și potențial creativ. Este timpul să începi să folosești toate acestea în beneficiul tău.

3. Este important să-ți pui întrebări creative mai des

– Care este cea mai bună alegere pe care o pot face pentru mine?

– Ce înseamnă pentru mine să mă „aleg” în acest caz particular?

– Cum mă pot proteja de potențiale surse de suferință?

– La ce pot privi mai ușor și mai condescendent?

– La ce voi spune „Nu” acum?

4. Nu în ciuda a, ci de dragul a ce

În loc de „Nu vreau să sufăr”, este mai bine să treci la: „Ce vreau, cum vreau să fiu”. De ce trăiesc în rai, ce îmi dă un sentiment de fericire? Atunci majoritatea surselor de durere și suferință vor trece, tu însuți nu te vei lăsa prins de ele. Vei fi pe partea bună.

Citește și: