Astăzi voi încerca să-mi reamintesc că sunt o persoană uimitoare

Ți-ai spus astăzi că ești uimitor? Dar ieri? Acum o saptamana? Oamenii uită adesea despre asta sau nu o simt deloc. Mulți au simțit nemulțumirea de ei înșiși și de viața lor de prea mult timp. Prin urmare, ei nu-și amintesc sau nu cunosc acest sentiment.

Critica umbrește sensul valorii noastre de sine. O auzim de la părinți ale căror așteptări nu le respectăm. În comparație constantă cu cineva: notele lui vecina ta sunt mai bune, colegul tău a finisat primul exercițiul, dar tu…

Vedem acest sentiment otrăvitor de nemulțumire față de acțiunile noastre. Mulți nu au experimentat iubirea necondiționată de sine în copilărie. La urma urmei, ești iubit doar dacă ai o notă bună, camera este în ordine, ai câștigat un premiu în competiție.

Ca adulți, ajungem să fim prea duri cu noi înșine. La aceasta se pot adăuga mai mulți parteneri toxici care ne-au rănit și ne-au micșorat demnitatea. Și uitându-te în oglindă, cel mai bun lucru pe care ți-l poți spune este: „Ei bine, nu sunt așa de rău, cred”.

E timpul să nu-ți  mai fie rușine de tine! Rupe acest cerc vicios. Lasă acest text să fie mantra ta! Ziua schimbării a sosit.

Este nevoie de timp pentru ca vechile îndoieli să dispară și rănile să se vindece. Acest lucru este important deoarece majoritatea oamenilor care vin la terapie aduc probleme foarte profunde din copilărie.

Încrederea se dobândește încet. Dar crește odată cu exercițiul. Nu se întâmplă peste noapte. Aceasta este o muncă complexă și de zi cu zi.

Începe antrenamentul cu exerciții simple:

1. Recunoaște că ai calități pozitive. Fiecare om le are. Critica usturătoare te-a învățat să te concentrezi pe cele rele, dar sarcina ta este să oprești acest roi de gânduri în capul tău și să găsești pozitivul.

2. Înlocuiește atitudinile negative cu cele pozitive. Gândește-te la toate criticile care ți-au fost îndreptate. Ia o bucată de hârtie cu un stilou și împarte-o în 2 coloane. Notează tot ce îți vine în minte într-o coloană. În schimb, scrie calitatea pozitivă opusă. Chiar dacă încă nu o crezi. Fă-o mecanic. Scrie calități care să spună că ești bun.

3. Notează 5 evenimente din ziua dinainte de culcare pentru care te poți lăuda. Păstrează un jurnal de recunoștință. Spune-ți mulțumesc și observă toate lucrurile bune pe care le-ai făcut! Acest lucru te va ajuta să te concentrezi asupra calităților și acțiunilor pozitive.

Învață treptat să fii bun și plin de compasiune cu tine însuți. Iubește-te. Și acesta este un sentiment infecțios care trece la alții.

Avem un număr incredibil de calități uimitoare și minunate, cum ar fi fațetele diamantelor scumpe. Trebuie să facem totul pentru a le face să sclipească cât mai strălucitor posibil.

Și ține minte – ești o persoană uimitoare!